·
Να επαναλαμβάνει ιστορίες που ακροάται.
·
Να παρακολουθεί, να προβλέπει και να προσδοκά την
εξέλιξη και τη συνέχεια των γεγονότων μιας ιστορίας.
·
Να παρακολουθεί τη διήγηση μιας ιστορίας, γυρίζοντας τις
σελίδες του βιβλίου, συνδυάζοντας αυτό που ακούει με την εικόνα που βλέπει
·
Να δείχνει με το δάχτυλο από αριστερά, προς τα δεξιά
σε γραπτό κείμενο
·
Να αναγνωρίζει όμοιες λέξεις, συλλαβές, γράμματα σε
γραπτό κείμενο.
Διαβάστε
επίσης το άρθρο ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΣΕ ΣΥΛΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΩΝ
Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου