·
Αναγνώρισης, σύνθεσης και ανάλυσης συλλαβών του τύπου
ΣΦ,ΦΣ,ΣΣΦ,ΣΣΣΦ
·
Αυτοελέγχου και αυτοδιόρθωσης, μέσω της επαναληπτικής
εκμάθησης των γραφημάτων που έχει ως τώρα διδαχθεί
·
Αντιστοίχισης με κατάλληλες ασκήσεις, φώνημα και
γράφημα
·
Σύνθεσης συλλαβών και μικρών λέξεων του τύπου :
σύμφωνο – φωνήεν με όσα γράμματα έχει διδαχθεί και δημιουργίας ενός λεξιλογίου
και σύνδεσής του με οπτικό υλικό.
Διαβάστε
επίσης το άρθρο ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΣΕ ΣΥΛΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΩΝ
Διαβάστε επίσης το άρθρο ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ,
ΣΤΟΝ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΙΗΓΗΣΗ
Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου