·
Δημιουργία εύκολων αινιγμάτων από τον
εκπαιδευτικό, όπου καλεί τα παιδιά να ενώσουν τις συλλαβές και να συνθέσουν
λέξεις, όπως «αν στο μο-, βάλω ένα –ρο,
μες στην κούνια θα το βρω. Τι είναι;
·
Αναγνώριση, εάν δύο ή περισσότερες λέξεις
αρχίζουν ή τελειώνουν στην ίδια συλλαβή, π. χ. γάτα, γάλα, γάζα, ή γάτα,
τομάτα, πατάτα.
·
Ασκήσεις με πρόσθεση ή αφαίρεση συλλαβής
π.χ. «αν στη λέξη λαγός βάλω μπροστά το \πε\ τι θα γίνει;» (πέλαγος) «αν στη λέξη
καράβι αφαιρέσουμε το \κα\ τι θα μείνει;» (ράβει).
·
Ασκήσεις με υποκοριστικά (σκύλος-
σκυλάκι)
·
Ασκήσεις με ομοιοκαταληξίες (μύτη-
σπίτι, κοιλιά- μηλιά).
·
Ασκήσεις με αλλαγή τόνου (φόρα- φορά,
γέρος- γερός).
Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου