·
Τα παιδιά εντοπίζουν συγκεκριμένες
συλλαβές μέσα σε ορισμένες λέξεις (π.χ. στη λέξη μαχαίρι ή στη λέξη πεπόνι
ακούς \μα\;).
·
Βρίσκουν λέξεις που αρχίζουν, τελειώνουν
ή περιέχουν δεδομένες συλλαβές (π.χ. πες μου λέξεις που να έχουν \κα\) ή να αντικαθιστούν
συλλαβές (π.χ. ποια λέξη έχεις αν στη θάλασσα αλλάξεις το \θα\ με \χα\).
Διαβάστε
επίσης το άρθρο ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟΠΟΙΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΣΤΟ
ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ ΣΕ ΣΥΛΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΛΗΞΕΩΝ
Διαβάστε επίσης το άρθρο ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ,
ΣΤΟΝ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΛΕΞΙΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΔΙΗΓΗΣΗ
Διαβάστε
επίσης το άρθρο ΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ
Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου