·
Ασκήσεις χωρισμού της πρότασης σε λέξεις
με χαρτόνι. Το παιδί κόβει με το ψαλίδι όλες τις λέξεις της πρότασης που ο
εκπαιδευτικός έχει γράψει σε μια λουρίδα από χαρτόνι.
·
Την άσκηση με τα «ραβδάκια». Τα παιδιά
τοποθετούν στο πάτωμα τόσα ραβδάκια, όσα και οι λέξεις της πρότασης που εκφωνεί
ο θεραπευτής. Κάθε φορά που ακουμπούν ένα καινούριο ραβδάκι, αναφέρουν ποια συγκεκριμένη λέξη αντιπροσωπεύει.
·
Το παιχνίδι «¨η ξεχασμένη λέξη». Ο θεραπευτής
σε μια σειρά επαναλήψεων μιας συγκεκριμένης πρότασης ξεχνά κάθε φορά και μια
διαφορετική λέξη, την οποία καλούνται να εντοπίσουν τα παιδιά. Π.χ. σήμερα
είναι Δευτέρα\ Σήμερα Δευτέρα \ Σήμερα είναι \ είναι Δευτέρα.
·
Ασκήσεις αλλαγής της θέσεις των λέξεων
σε μια πρόταση π.χ. «ο ήλιος είναι λαμπερός» γίνεται: «λαμπερός είναι ο ήλιος»,
«είναι ο ήλιος λαμπερός» κ.α.
Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου