Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

Λίστα ερωτήσεων για την απόδοση του έφηβου μαθητή στη διδασκόμενη ύλη





1.      Ποια κείμενα φαίνονται στο μαθητή εύκολα να διαβάζει;
2.      Ποια κείμενα βρίσκει δύσκολα;
3.      Πώς συγκρίνεται η ανάγνωση του μαθητή σε σχέση με τους συμμαθητές του;
4.      Ποιες γραπτές εργασίες του φαίνονται εύκολες;
5.      Ποα μέρη των γραπτών εργασιών του πρέπει να διορθώνονται;
6.      Πώς συγκρίνονται οι γραπτές εργασίες του με αυτές των συμμαθητών τους;
7.      Μπορεί να συλλαβίζει σωστά;
8.      Πότε πρέπει να διορθώνεται στο συλλαβισμό;
9.      Πώς συγκρίνεται ο συλλαβισμός του έφηβου μαθητή με αυτόν των συμμαθητών του;
10.  Ποιες είναι οι αποδόσεις του στα μαθηματικά;
11.  Σε ποια σημειά χρειάζεται να διορθώνονται οι μαθηματικές του πράξεις;
12.  Πώς συγκρίνεται η απόδοσή του στα μαθηματικά με αυτή των συμμαθητών του;
13.  Τι παρατηρήσεις μπορούν να γίνουν για τη συμπεριφορά του έφηβου μαθητή απέναντι στους καθηγητές και συμμαθητές του.
14.  Πότε και κάτω απο ποιές συνθήκες η απόδοση του είναι φτωχή.
15.  Ποιες είναι οι ακαδημαικές ικανότητες και αδυναμίες του έφηβου μαθητής;
(Griffiths, 2002)
                                                    



Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr

Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου