Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2015

Λίστα ερωτήσεων που θα πρέπει να κάνει ο ειδικός στον εαυτό του πριν την αξιολόγηση του έφηβου μαθητή για το αν έχει η όχι μαθησιακές δυσκολίες



1.      Ποιος είναι ο σκοπός της αξιολόγησης; Τι παραπάνω χρειάζεται να μάθω για το μαθητή που δεν τον ξέρω ήδη;


2.      Ποιές πηγές είναι απαραίτητες για την αξιολόγηση;

3.      Πώς και που πρέπει να λάβει μέρος η αξιολόγηση;

4.      Ο μαθητής καταλαβαίνει γιατί αξιολογείται;

5.      Συμφωνεί ο μαθητής με την αξιολόγηση;

6.      Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να πάρω πληροφορίες απο την αξιολόγηση του μαθητή;

7.      Τι πρέπει να κάνει ο μαθητής κατά τη διάρκεια της αξιολόγησης;

(Griffiths,2002)
                                                                             
Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr

Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου