1. Δεξιότητες
ακρόασης και ανταπόκρισης:
·
Το παιδί μαθαίνει να ακούει προσεκτικά το συνομιλητή του, χωρίς να τον διακόπτει, αναγνωρίζει κατάλληλους – ακατάλληλους
τρόπους ακρόασης.
·
Το παιδί μαθαίνει να απαντά κατάλληλα σε
συνθήκες συνομιλίας, να αναγνωρίζει κατάλληλους – ακατάλληλους τρόπους
ανταπόκρισης. Κατανοεί το ρόλο και τησημασία των ερωτήσεων και εξασκείται στη
συνθήκη: ερώτηση- απάντηση.
2. Αναγνώριση
και έκφραση συναθσθημάτων:
·
Αντίληψη των συναισθημάτων των άλλων.
·
Έκφραση των προσωπικών συναισθημάτων.
3. Δημιουργία
και διατήρηση στενών σχέσεων :
·
Χαρακτηριστικά των ανθρώπων που μας
αγαπάνε και τους αγαπάμε – οικογένεια.
·
Συνύπαρξη ανθρώπων – ομοιότητες και
διαφορές στους ανθρώπους.
4. Δημιουργία
και διατήρηση φιλικών σχέσεων:
·
Συστήνομαι – θέτω τις βάσεις για τη
δημιουργία μιας φιλικής σχέσης.
·
Διατήρηση της φιλίας: μοιράζοαι
πράγματα, καταστάσεις, συναισθήματα.
5. Κατανόηση
της σημασίας και εφαρμογή αρχών της συνεργασίας:
·
Μοιράζομαι πράγματα και βοηθάω.
·
Περιμένω τη σειρά μου και σέβομαι ό,τι ανήκει σε άλλον.
6. Κατάλληλη
συμπεριφορά σε διάφορες κοινωνικές συνθήκες:
·
Χαιρετισμός γνωστών ενηλίκων και
συνομηλίκων.
·
Χρήση κατάλληλου λεξιλογίου:
«ευχαρίστως» - «παρακαλώ».
Διαβάστε επίσης το άρθρο ΠΟΙΟΥΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥΣ ΣΤΟΧΟΥΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΘΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ;
Μαρία Γκουγκούμη - Ψυχολόγος/ Ειδική Παιδαγωγός
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου