Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΠΑΙΔΙΑ 24-30 ΜΗΝΩΝ





1.      Δώστε πλαστικούς κρίκους μικρούς – μεγάλους για να τους περάσει κατά μέγεθος στο ξυλάκι της βάσης. Δίνε τε του έναν κάθε φορά.
2.      Μάθετε στο παιδί την έννοια «μεγάλο – μικρό». Κόψτε 2 κύκλους από χαρτόνι (έναν μεγάλο και έναν μικρό) και βάλτε τους σε ένα τραπέζι. Κόψτε κι άλλους δύο στα ίδια μεγέθη και χρώματα και βάλτε το να ταυτίσει τους κύκλους.
3.      Μπορείτε να του ζητήσετε να σας δώσει τον «μεγάλο» ή τον «μικρό» κύκλο.
4.      Δώστε του 3 κύπελλα διαφορετικού μεγέθους για να βάλει τον έναν μέσα στον άλλο.
5.      Δώστε του απλές εικόνες να τις συναρμολογήσει προτιμήστε τα 3 κομμάτια.
6.      Χρησιμοποιήστε ενσφηνώσεις με γεωμετρικά σχήματα.
7.      Δείξτε του να καταλάβει το «ένα» και τα «πολλά» χρησιμοποιήστε φρούτα ή φασόλια.
8.      Δείξτε του την αναλογία 1 προς 1. Βάλτε το να τοποθετήσει τα πιρούνια στο τραπέζι (ένα για κάθε άτομο).
9.      Βοηθήστε το να μάθει τα βασικά χρώματα (κόκκινο, κίτρινο, μπλε). π.χ. δώστε του τον κόκκινο κύκλο.
10.  Δώστε του 3 κάρτες με απλές εικόνες. Δείξτε του ‘άλλη μια που είναι όμοια με μια από τις 3 και πείτε του «δώσε μου την κάρτα που είναι ίδια με αυτή».
11.  Βάλτε στο τραπέζι δύο ανοιχτά κουτιά. Ύστερα δώστε του 5 ανθρωπάκια και 5 σκυλάκια και πείτε του «βάλε τα ανθρωπάκια στο ένα κουτί και τα σκυλάκια στο άλλο».
12.  Κόψτε από ένα περιοδικό εικόνες φαγητών και ζώων. Ζητήστε του να διαχωρίσει αυτές τις δύο διαφορετικές κατηγορίες.


Μαρία Γκουγκούμη - Ψυχολόγος/ Ειδική Παιδαγωγός
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου