1.
Ο
μαθητής αντιδρά φυσιολογικά στο σχολικό περιβάλλον;
2.
Ποιες
δραστηριότητες προκαλούν το ενδιαφέρον του;
3.
Μήπως
ο μαθητής προτιμά να σεδιάζει ή να ζωγραφίζει αυτό που θέλει να πει, παρά να το
εξηγεί γραπτά ή προφορικά;
4.
Μήπως
παρουσιάζει κάποια ιδιαίτερη ικανότητα σε κάποιο απο τα μαθήματα της
διδασκόμενης ύλης;
5.
Με
ποιο τρόπο χειρίζεται τα ακοδημαικά θέματα;
6.
Με
ποιο τρόπο εκφράζει τη φαντασία του;
7.
Έχει
καλη συγκέντρωση προσοχής κατά τη διάρκεια των μαθημάτων;
8.
Τι
στρατηγικές χρησιμοποιεί για να θυμάται;
9.
Μπορεί
να θυμηθεί το προηγούμενο μάθημα;
10. Μπορεί να καταλάβει όλα τα θέματα της διδασκομένης ύλης;
(Griffiths,2002)
Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου