1. Έχει ο μαθητής ιστορικό οπτικών προβλημάτων;
2. Θα πρέπει μήπως να φοράει γυαλιά μέσα στην τάξη;
3. Φοράει γυαλιά ή φακούς επαφής όλη την ώρα;
4. Κρατάει τα τετράδια του και διαβάζει απο πολύ κοντά;
5. Μήπως χτυπάει επάνω σε έπιπλα, ανθρώπους ή άλλα
αντικείμενα;
6. Μήπως τρίβει τα μάτια του;
7. Μήπως διαβάζει λάθος κάποιες λέξεις;
8. Μήπως παρουσιάζει άλλα προβλήματα υγείας;
9. Έχει μήπως ο μαθητής ακουστικά προβλήματα;
10. Μήπως ζητά να του επαναλάβετε κάποιες λέξεις;
11. Μήπως κινείται προς τα μπροστά για να ακούσει τι λέγαται;
12. Μήπως έχει δυσκολία να ακολουθεί προφορικές οδηγίες μέσα
στην τάξη;
13. Μήπως έχει ιστορικό καθυστέρησης ομιλίας;
14. Μηπως προφέρει λανθασμένες λοέξεις ;
15. Μήπως έχει τραυλισμό ή ταχυλαλία;
16. Μπορεί ο έφηβος μαθητής να περιγράψει σε μια λογική σειρά
τι έκανε στις διακοπές, ένα βιβλίο που διάβασε ή μια ταινία που είδε;
(Griffiths,2002)
Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου