1. Ποιος είναι ο σκοπός της αξιολόγησης; Τι παραπάνω χρειάζεται να μάθω για το μαθητή που δεν τον ξέρω ήδη;
2. Ποιές πηγές είναι απαραίτητες για την αξιολόγηση;
3. Πώς και που πρέπει να λάβει μέρος η αξιολόγηση;
4. Ο μαθητής καταλαβαίνει γιατί αξιολογείται;
5. Συμφωνεί ο μαθητής με την αξιολόγηση;
6. Ποιός είναι ο καλύτερος τρόπος να πάρω πληροφορίες απο
την αξιολόγηση του μαθητή;
7. Τι πρέπει να κάνει ο μαθητής κατά τη διάρκεια της
αξιολόγησης;
(Griffiths,2002)
Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου