1. Ποια
κείμενα φαίνονται στο μαθητή εύκολα να διαβάζει;
2. Ποια
κείμενα βρίσκει δύσκολα;
3. Πώς
συγκρίνεται η ανάγνωση του μαθητή σε σχέση με τους συμμαθητές του;
4. Ποιες
γραπτές εργασίες του φαίνονται εύκολες;
5. Ποα
μέρη των γραπτών εργασιών του πρέπει να διορθώνονται;
6. Πώς
συγκρίνονται οι γραπτές εργασίες του με αυτές των συμμαθητών τους;
7. Μπορεί
να συλλαβίζει σωστά;
8. Πότε
πρέπει να διορθώνεται στο συλλαβισμό;
9. Πώς
συγκρίνεται ο συλλαβισμός του έφηβου μαθητή με αυτόν των συμμαθητών του;
10. Ποιες
είναι οι αποδόσεις του στα μαθηματικά;
11. Σε
ποια σημειά χρειάζεται να διορθώνονται οι μαθηματικές του πράξεις;
12. Πώς
συγκρίνεται η απόδοσή του στα μαθηματικά με αυτή των συμμαθητών του;
13. Τι
παρατηρήσεις μπορούν να γίνουν για τη συμπεριφορά του έφηβου μαθητή απέναντι
στους καθηγητές και συμμαθητές του.
14. Πότε
και κάτω απο ποιές συνθήκες η απόδοση του είναι φτωχή.
15. Ποιες
είναι οι ακαδημαικές ικανότητες και αδυναμίες του έφηβου μαθητής;
(Griffiths,
2002)
Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου