Επιστροφή στο σχολείο! Οι
γονείς είναι ευχαριστημένοι και τα παιδιά, ίσως όχι τόσο ενθουσιασμένα.
Και οι δάσκαλοι; Υποθέτω οι
περισσότεροι από εσάς είστε έτοιμοι να πάρετε πίσω το πρόγραμμα σας. Όπως θα
προχωράει το νέο έτος, μην ξεχάσετε να ελέγξετε το αισθητηριακό σύστημα του
κάθε μαθητή σας. Μπορείτε να ξεκινήσετε με την ενσωμάτωση σωματικών ασκήσεων στο
πρόγραμμα της τάξης σας.
Εδώ είναι μερικές συμβουλές
για να διασφαλίσετε πως τα παιδιά θα ασκούνται και θα είναι σε θέση να
συγκεντρωθούν μετά την επιστροφή τους από το διάλειμμα των διακοπών.
Άσκηση στην καρέκλα
Οι δάσκαλοι μερικές φορές
ξεχνάμε πόσο χρήσιμη μπορεί να είναι μια καρέκλα. Είτε οι καρέκλες σας έχουν μπράτσα
είτε όχι, μπορούν να χρησιμοποιηθούν για push-ups. Τα παιδιά απλά σπρώχνουν το
κορμί τους πάνω και κάτω, χρησιμοποιώντας τα χέρια τους, τα οποία τοποθετούνται
στις πλευρές της καρέκλας τους δέκα έως είκοσι φορές.
Ή, μπορούν να τεντωθούν
χρησιμοποιώντας τις καρέκλες τους. Μπορούν να γονατίζουν σε στάση προσευχής στο
πάτωμα με τα χέρια απλωμένα που να ακουμπούν πάνω στη βάση της καρέκλας. Παραμένουν
έτσι για 60 δευτερόλεπτα. Τα παιδιά μπορούν επίσης να κάνουν καθίσματα με την
κίνηση των γοφών προς τα κάτω μπροστά από την καρέκλα τους δέκα έως είκοσι
φορές. Τώρα, η μάθηση μπορεί να ξεκινήσει!
Αισθητηριακό Διάλειμμα
Βεβαιωθείτε ότι έχετε ένα κουτί διαλείμματος για τα αισθητηριακά διαλείμματα. Μπορείτε να εμπλουτίσετε το κουτί
σας με ποικίλα αντικείμενα που εξυπηρετούν τις αισθητηριακές οδούς.
Το κουτί σας μπορεί να
χρησιμοποιηθεί ως ανταμοιβή ή απλά όταν ο μαθητής χρειάζεται ένα διάλειμμα. Τα
στοιχεία μπορούν να αντικατασταθούν ή να χρησιμοποιηθούν ξανά και ξανά εύκολα.
Άλματα
Τα άλματα εκτονώνουν την
ενέργεια των παιδιών. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα μίνι τραμπολίνο στο πίσω
μέρος της τάξης σας, αλλά αν δεν έχετε ένα, μπορείτε να κάνετε διαλείμματα με
άλματα.
Αυτή η άσκηση είναι
εξαιρετική για τον προγραμματισμό του κινητήρα, του συντονισμού και τη ροή του
αίματος προς τον εγκέφαλο.
Συντονισμός ματιού-χεριού
Δεν υπάρχει τίποτα πιο
ελκυστικό, από τη χρήση του σώματος και του εγκέφαλου για το συντονισμό
ματιού-χεριού. Μπορείτε να δώσετε ένα μαντήλι για κάθε παιδί και να το πετάξετε
και να πιάσουν το μαντήλι στο θρανίο τους πριν από ένα τεστ ή την παράδοση ενός
δύσκολου μαθήματος
Tα παιδιά μπορούν να χειροκροτούν μέχρι
να πιάσουν το μαντήλι ή να γυρίζουν γύρω γύρω και να πιάνουν το μαντήλι.
Καλύτερα ακόμα, πετάμε το μαντήλι με το
δεξί χέρι και το πιάνουμε με το αριστερό. Αυτό θα βοηθήσει στον χωρικό
προσανατολισμό της γραμμής και θα τους προετοιμάσει για την ανάγνωση και τη
γραφή.
Γραπτές Εργασίες
Πρέπει να κάνετε εργασίες
με γράψιμο; Πρέπει να ζεσταθούν τα χεράκια. Πάρτε λίγο στόκο, ζύμη παιχνιδιού ή
εργαλεία άσκησης των χεριών πριν αρχίσει η πολυάσχολη εργασία γραφής.
Η συμπίεση, το τέντωμα και το
ράπισμα με την παλάμη πάνω στη ζύμη προσφέρουν άσκηση σε ολόκληρο το χέρι, το
αντιβράχιο και τα μπράτσα.
Απλά να θυμάστε ότι το
σχολείο και η κίνηση δεν είναι απαραίτητο να υπάρχουν χωριστά το ένα από την
άλλο. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν ταυτόχρονα για ένα πιο φοβερό αποτέλεσμα.
Μαρία Γκουγκούμη - Ψυχολόγος/ Ειδική Παιδαγωγός
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου