10 ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΤΑΞΗ ΤΟΥ


Οι ειδικοί εκπαιδευτικοί εργάζονται σκληρά για να βεβαιωθούν ότι οι μαθητές τους με ειδικές ανάγκες θα αναπτύξουν νέες δεξιότητες και θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους. Οι δάσκαλοι ειδικής αγωγής αντιμετωπίζουν διαφορετικές προκλήσεις στις τάξεις τους από τους εκπαιδευτικούς γενικής εκπαίδευσης και ως εκ τούτου χρειάζονται διαφορετικά εργαλεία.
Εδώ είναι τα 10 αντικείμενα που κάθε ειδικός παιδαγωγός θα πρέπει να έχει στην τάξη του είτε σε σχολείο είτε σε τάξεις για ατομική θεραπεία.



Οι αγχολυτικές μπάλες  και τα προαναφερθέντα αντικείμενα είναι πολύ σημαντικά στην τάξη. Χρησιμοποιούνται όλα αυτά τα αισθητηριακά στοιχεία για να βοηθηθούν οι μαθητές στην ισορροπία του αισθητηριακού  συστήματος τους και για την προετοιμασία της ακαδημαϊκής εργασίας.

2. Μαρκαδόροι υπογράμμισης/ Αδιαφανείς χάρακες


Οι μαρκαδόροι υπογράμμισης κι οι αδιαφανείς χάρακες βοηθούν ιδιαίτερα τους  μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην ανάγνωση ή με δυσκολίες προσοχής, οι οποίοι αγωνίζονται για να παρακολουθούν τις λέξεις που διαβάζουν. Θα παραλείψουν συχνά γραμμές, πράγμα που επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την ακρίβεια της ανάγνωσης τους και εμποδίζει την κατανόησή τους.

3. Κρέμα ξυρίσματος, άμμος , ρύζι


Παίζοντας με τον αφρό ξυρίσματος χρησιμοποιούν μια σειρά από αισθητηριακά ερεθίσματα  για την κατάκτηση των γραμμάτων, για παράδειγμα. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα παραπάνω υλικά για να μάθετε ορθογραφία, να σχηματίσετε αριθμούς , ή να βρείτε κρυμμένες λέξεις σε ένα μπολ με ρύζι. Αυτός είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος για να εμπλέξετε τους μαθητές μέσω αισθητηριακής ολοκλήρωσης στην ανάπτυξη των λεπτών κινητικών δεξιοτήτων  και την προαγωγή των  ακαδημαϊκών  δεξιοτήτων , όλα σε ένα !

 4. Χρονόμετρα









 

Χρησιμοποιείστε χρονόμετρα για τόσα πολλά πράγματα! Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να προετοιμαστούν οι μαθητές για μεταβάσεις. Συχνά, ο χρόνος είναι μια αυθαίρετη έννοια για τους μαθητές. Αν μπορούν  οπτικά να δουν πόσο χρόνο χρειάζονται για να ολοκληρώσουν μια εργασία / αποστολή είναι πιο άνετοι με την αλλαγή που φέρνουν οι μεταβάσεις.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τα χρονόμετρα για να  αξιολογήσετε την αναγνωστική ευχέρεια των μαθητές σας. Μπορείτε να διαπιστώσετε πόσες λέξεις μπορεί να διαβάσει  ή πόσες πράξεις μπορεί να λύσει σε  1 λεπτό. Τα χρονόμετρα επίσης λειτουργούν  ως ένας πολύ καλός τρόπος για μια πρακτική δεξιότητα ή για ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι.

5. Οπτικό Πρόγραμμα





Το οπτικό πρόγραμμα θα δείχνει τις υποχρεώσεις των παιδιών κατά τη διάρκεια της ημέρας. Μπορεί να κατασκευαστεί με εικόνες, οι οποίες ξεκολλάνε για να βοηθούν τα παιδιά στην κατανόηση του χρόνου. Αποτελεί μια σανίδα σωτηρίας για τα παιδιά, το οποίο βοηθά στην ενσωμάτωσή τους σε τάξεις γενικής εκπαίδευσης.

6. Απτικό υλικό




Το απτικό υλικό είναι ένα χρήσιμο εργαλείο μάθησης για τους μαθητές σε όλες τις τάξεις. Το απτικό υλικό βοηθά να γίνει μια αφηρημένη ιδέα μια συγκεκριμένη ιδέα. Οι μαθητές μπορούν να διερευνήσουν φυσικά ένα μαθηματικό πρόβλημα για να φτάσουν στη λύση. Αυτό θα αλλάξει τον τρόπο σκέψης τους από μια απλή διαδικαστική κατανόηση σε μια πιο εννοιολογική κατανόηση.

7.  Κανόνες / Προσδοκίες



Είναι τόσο σημαντικό για όλους τους μαθητές, αλλά κυρίως τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες, να καταλάβουν τι αναμένεται από αυτούς. Τα παιδιά ευδοκιμούν εντός των κανόνων και πρέπει να ξέρετε ότι η συνέπεια τους είναι απαιτητική. Τοποθετήστε τους κανόνες σε κεντρικό σημείο της τάξης σας για να μπορείτε να τους υπενθυμίζετε εύκολα και γρήγορα.

8. Σύστημα ανταμοιβής





Επιβραβεύστε τους μαθητές σας και  αναγνωρίστε την καλή συμπεριφορά. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε  διαγράμματα με αυτοκόλλητα για κάθε έναν από τους μαθητές σας. Μια μικρή συμβουλή: όταν κερδίζουν 10 αυτοκόλλητα μπορούν να επιλέξουν ένα βραβείο από το μικρό κουτί δώρων, που μπορείτε να αποθηκεύσετε δώρα μικρής αξίας ή μπορείτε να παίξετε ένα παιχνίδι. Αν είναι πρόθυμοι να κρατήσουν τα αυτοκόλλητα τους και να κερδίσουν έως και 20, μπορούν να επιλέξουν ένα βραβείο από ένα μεγαλύτερο, πιο δελεαστικό κουτί.

9. Μεγάλου ενδιαφέροντος  αλλά χαμηλού  επίπεδο ανάγνωσης Βιβλία



Μπορείτε να βρείτε βιβλία μεγάλου ενδιαφέροντος αλλά το επίπεδο ανάγνωσης τους να είναι χαμηλό. Μπορεί να είναι δύσκολο να βρεθεί ένα βιβλίο για μαθητή Δ’ τάξης που διαβάζει σε επίπεδο μαθητή Α’ τάξης που να είναι ενδιαφέρον σε αυτόν, αλλά στο δικό του επίπεδο. Συχνά, τα βιβλία στο επίπεδο ανάγνωσης του φαίνονται " βρεφικά " σε αυτόν. Αναζητήστε λοιπόν βιβλία που να συνδυάζουν και τα δύο.

10.Τεχνολογία


Όλοι οι μαθητές αγαπούν την τεχνολογία. Μπορείτε να διαπιστώσετε μόνοι σας πως η ίδια άσκηση στον υπολογιστή είναι πιο ελκυστική από ότι στο χαρτί ακόμη κι αν έχει τα ίδια χρώματα. Υπάρχουν  πολλά διαθέσιμα προγράμματα στο Διαδίκτυο, τα οποία είναι ωφέλιμα για τους μαθητές.




Διαβάστε επίσης το άρθρο ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ + ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ = EDUTAINMENT



Μαρία Γκουγκούμη - Ειδική Παιδαγωγός www.pyxidagnwsis.gr
Αργυρώ Καραμπά - Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας www.γραφωνηματα.gr








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Από το Blogger.