Τα Σεμινάρια είτε είναι
επαγγελματικής κατάρτισης είτε επιμόρφωσης στόχος τους είναι με τις ανάλογες
διαλέξεις και συζητήσεις να γίνεται σε βάθος η επεξεργασία των θεμάτων κάτω από
επιστημονική καθοδήγηση.
Στη συνέχεια παραθέτονται ημερίδες
και συνέδρια τα οποία θα πραγματοποιηθούν τον Μάιο, τον Ιούνιο και τον Ιούλιο
του 2013.
Μονορόδι:
PECS
Βασική κατάρτιση
Βασική κατάρτιση
1-6-2013 & 2-6-2013
Σεμινάρια για χρήση PECS μέσα σε 45λεπτες συνεδρίες
18-5-2013
Για περισσότερες
πληροφορίες, επισκεφτείτε τη Δ/νση
(http://www.monorodi.gr/userfiles/categories/390703922.pdf)
Προσέγγιση:
«ΔΙΑΤΑΡΑΧΕΣ ΑΥΤΙΣΤΙΚΟΥ ΦΑΣΜΑΤΟΣ» ΚΑΙ ΕΘ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ
Παρουσίαση των τρόπων με
τους οποίους ο Εργοθεραπευτής θα παρέμβει στην αντιμετώπιση των παιδιών με ΔΑΦ,
μέσω των πιο αναγνωρισμένων μεθόδων παρέμβασης στις ΔΑΦ.
GROUP A: 18-5-2013
GROUP Β: 25-5-2013
«ΕΘ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟΝ ΑΥΤΙΣΜΟ» ΜΕΡΟΣ 2
Πρακτική στην
Εργοθεραπευτική αξιολόγηση στον αυτισμό. Βάζοντας προτεραιότητες, προχωρώντας
στην θεραπεία. Ανάλυση περιστατικών (μάθημα 2).
8Ο ΜΑΘΗΜΑ ΕΤΟΣ Β
(advanced):
18-5-2-13 για το group 1
19-5-2013 για το group 2.
«ΕΝΤΥΠΟ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΟΥ & ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ»
9Ο ΜΑΘΗΜΑ ΕΤΟΣ Α:
15-6-2013 για το group 1
29-6-2013 για το group 2.
ΚΥΚΜΑ 9. ΕΤΟΣ
2 A
«ΑΝΑΛΥΣΗ - ΕΚΠ/ΣΗ ΣΕ ΑΞΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ»
Παρουσίαση βασικών εργαλείων
αξιολόγησης: Miller, DOTCA, ABC, DTVP-II, MATRIX, «ΠΡ-Η»
7Ο ΜΑΘΗΜΑ ΕΤΟΣ Β
(advanced):
15-7-2013 για το group 1
16-7-2013 για το group 2.
«ΕΠΙΛΟΓΗ &
ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ» (παρουσία και των 2 ομάδων)
Παρουσίαση των παραγόντων
που θα οδηγήσουν τον Εργοθεραπευτή να επιλέξει μία δραστηριότητα σε ένα παιδί,
τι εξυπηρετεί αυτή η δραστηριότητα και πως μπορεί να επεκταθεί ή να
τροποποιηθεί.
«ΕΠΙΛΟΓΗ - ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ»
Πρακτική στην επιλογή
κατάλληλων δραστηριοτήτων. Στόχοι δραστηριότητας και επιλογή δραστηριότητας για
κάλυψη συγκεκριμένων στόχων
10Ο ΜΑΘΗΜΑ ΕΤΟΣ Β
(advanced):
6-7-2013 για το group 1
7-7- 2013 για το group 2.
«ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΙΚΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ» (παρουσία
και των 2 ομάδων)
Αποσκοπεί στην επανάληψη
όσων παρουσιάστηκαν όλη τη χρονιά μέσω της θεωρίας και της πρακτικής.
Για περισσότερες
πληροφορίες, επισκεφτείτε τη Δ/νση
(http://www.proseggisi.gr/?p=12492)
Ο Πανελλήνιος Σύλλογος Λογοπεδικών –
Λογοθεραπευτών:
Το κλινικό
πλαίσιο και η συνάντηση παιδιού – γονέων – «ειδικού». Μια
προσέγγιση της κατασκευής της κλινικής πράξης
25-5-2013
Προβλήματα
Ομιλίας: Αξιολόγηση, Διαφορική Διάγνωση, Αντιμετώπιση
25-5-2013
Τραυλισμός. Ομάδα ειδικού Ενδιαφέροντος για τις
διαταραχές της ροής της ομιλίας του ΠΣΛ.
25-5-2013
Αναπτυξιακές
διαταραχές λόγου στον προσχολικό πληθυσμό: διάγνωση και αντιμετώπιση
1-6-2013 & 2-6-2013
Νευρογενείς
διαταραχές ομιλίας - Δυσαρθρίες(παιδιά, ενήλικες)
1-6-2013 & 2-6-2013
Δουλεύοντας
με γονείς και δασκάλους: τεχνικές συμμετοχής και συνεργασίας
8-6-2013
Μουσική
& επικοινωνία
15-6-2013
Για περισσότερες
πληροφορίες, επισκεφτείτε τη Δ/νση
(www.logopedists.gr) .
Μαρία Γκουγκούμη- Ειδική Παιδαγωγός
Αργυρώ Καραμπά- Θεραπεύτρια Λόγου & Ομιλίας
grafwnimata.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου